Gölle Község Önkormányzata  |  Cím: 7272 Gölle, Petőfi utca 2/b.

E-mail: jegyzo@golle.hu  |  E-mail: polgarmester@golle.hu  |  Tel: +36 (82) 374 016  |   Mobil: +36 (30) 219 4064

Image Alt

Gölle

Tájékoztató a 3. oltásról

Tisztelt Lakosság!

Az emlékeztető oltásra (3. dózis) azon TAJ számmal rendelkező, 18. életévüket betöltött állampolgároknak van lehetőségük, akik Magyarországon kapták meg a koronavírus elleni védőoltásaikat és utolsó oltásuk óta eltelt minimum 4 hónap. Az emlékeztető oltásra (3. dózis) történő jelentkezés lehetőségét csak azok fogják látni az időpontfoglaló felületen, akik a kritériumoknak megfelelnek. Időpontfoglalás az eeszt.gov.hu oldalon lehetséges az Oltás időpontfoglalás TAJ számmal menüpont alatt.

Fontos információ: A 3. oltáshoz nem kell újra regisztrálni, kizárólag időpontfoglalás szükséges hozzá az EESZT oldalán!

Hozzájáruló nyilatkozat 3. oltáshoz 

​Hozzájáruló nyilatkozat védőoltáshoz (1.,2. dózis) – Kérjük, töltse ki és vigye magával védőoltásra!

Statement of consent for the administration of COVID-19 vaccine

Szülői hozzájáruló nyilatkozat védőoltáshoz 12 és 18 év közötti személyek részére

 

COVID-oltás időpontfoglalás

Gyakran ismételt kérdések

 

Az Országos Kórházi Főigazgatóság (OKFŐ) a koronavírus elleni védekezés keretében a lakosság részére új, oltás időpontfoglaló felületet hozott létre az EESZT Lakossági Portálon. A rendszer egyéni oltás időpontfoglalásra biztosít lehetőséget.

 

Vakcina lakossági tájékoztatók:

Pfizer-BionTech vakcina – lakossági tájékoztató

Moderna vakcina – lakossági tájékoztató

AstraZeneca oltóanyag – lakossági tájékoztató

Szputnyik V oltóanyag – lakossági tájékoztató

Sinopharm oltóanyag – lakossági tájékoztató

Janssen oltóanyag – lakossági tájékoztató

 

Milyen oltásra lehet időpontot foglalni?

Az oltás időpontfoglaló felületet által felajánlott vakcinákra van lehetőség az időpontot foglalni. A felajánlott lehetőségek a rendelkezésre álló vakcinák függvényében változnak.

Hol tudok oltási időpontot foglalni?

Az oltópontokra való időpontfoglalás az eeszt.gov.hu oldalon lehetséges.

Több időpontot tudok foglalni a rendszerben?

Egy TAJ-számmal csak egy időpont foglalható a rendszerben.

Tudom módosítani a foglalt időpontomat?

A rendszerben nincs lehetőség az online foglalt időpont közvetlen módosítására. Az esetleges változtatásokkal kapcsolatban keresse az oltópontot a visszaigazoló e-mailben szereplő elérhetőségen.

Most regisztráltam oltásra, akkor is tudok időpontot foglalni?

A rendszer azoknak biztosít lehetőséget egyéni oltás időpontfoglalásra, akik előzetesen regisztráltak a vakcinainfo.gov.hu felületen, jelezve ezzel az oltás iránti igényüket. Kérjük, ellenőrizze előzetes regisztrációjának érvényességét az alábbi weboldalon.

Aktív beteg vagyok. Foglalhatok időpontot?

Ha Ön jelenleg akut koronavírus-fertőzött vagy egyéb más lázas, akut betegsége van, akkor most nem oltható. Természetesen jogosult marad az oltásra később is.

Nemrég gyógyultam fel a COVID fertőzésből. Így is foglalhatok időpontot?

Kérjük, ebben az esetben egyeztessen háziorvosával! A COVID-19 fertőzés elleni vakcinával történő oltás a TAJ számmal rendelkező, 16 év feletti állampolgároknak ajánlott.

Az ország területén bárhova foglalhatok időpontot?

Az oltás helye és időpontja a felület által felkínált lehetőségek közül szabadon választható. Kérjük, azonban, vegye figyelembe, hogy az ismétlő oltásnak is ugyanazon az oltóponton kell megtörténnie, mint aminek helyszínéül az első oltást választotta.

Kell a második oltásra is időpontot foglalnom a felületen?

Nem. A második oltás időpontjáról az első oltás alkalmával tájékoztatja Önt az oltópont.

Honnan fogom tudni, hogy sikerült az időpontfoglalás?

A rendszer a felületen jelzi a sikeres időpontfoglalást, illetve automatikus értesítést küld az állampolgár által megadott e-mail címre a rögzítés tényéről és annak részleteiről. (Felhívjuk figyelmét, hogy az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás, ezért az időpontfoglalás véglegesítése előtt javasoljuk a rögzített adatokat ellenőrzését és szükség esetén a módosításukat.)

Ki tudom nyomtatni a sikeres időpontfoglalásról szóló visszaigazolást?

Igen, a sikeres időpontfoglalást a felület jelzi. Itt a „Kinyomtatom az időpontfoglalás visszaigazolást” gombra kattintva van lehetőség nyomtatásra.

Nem kaptam visszaigazoló emailt a sikeres időpontfoglalásról. Mi a teendőm?

Felmerülő kérdés vagy probléma esetén az oltas.eeszt@okfo.gov.hu e-mail címen tud érdeklődni.

Mi történik, ha nem élek az időpontfoglalás lehetőségével?

Amennyiben az oltására bármilyen okból nem kerülne sor a későbbiekben is megkaphatja az oltást.

Mikor tudok új időpontot foglalni?

Az online felületen korábbi sikeres oltás időpontfoglalás módosítására nincs lehetőség, új foglalás csak akkor lehetséges, ha az előző időpont törlésre kerül. A törlést minden esetben az egészségügyi intézmény végzi, melynek elérhetőségét a sikeres időpontfoglalás után kapott visszaigazoló e-mailben találja. Ezen lehet jelezni, ha nem tud megjelenni a lefoglalt időponton vagy törölni szeretné a foglalást.  Amennyiben az intézmény részéről megtörtént a törlés, újra lehetőség van ezzel a TAJ számmal időpont foglalásra. Az ügyintézés hatékonysága érdekében javasoljuk, hogy lehetőség szerint már az első foglaláskor olyan időpontot válasszon, amelyen meg tud jelenni.

Mit vigyek az oltásra?

A TAJ-kártyát, a személyi igazolványt és kitöltött hozzájáruló nyilatkozatot.

Lásd: https://koronavirus.gov.hu/cikkek/hozzajarulo-nyilatkozat-nyomtassa-ki-toltse-ki-es-vigye-magaval-az-oltasra

Valamint, lehetőség szerint, a kinyomtatott visszaigazolást az időpontfoglalásról.

 

Kérjük, amennyiben a fenti kérdések között nem találta meg azt, amelyikre Ön kereste a választ, forduljon kollégáinkhoz az oltas.eeszt@okfo.gov.hu e-mail címen.